דלג לתוכן

גביה וארנונה

 

 

מנהלת מחלקה: שולמית קורי
טלפון ישיר: 02-5410005
פקס: 02-5410002
אימייל: arnona@yearim.co.il
קבלת קהל: ימים א'-ה' 1:00 – 8:30
כתובת: מחלקת גביה – רחוב הגר"א 25 קומת כניסה.

 

תשלומים למחלקת גביה:

  1. שרות טלפוני חדש – 072-2147345
  2. בשעות הקבלה במחלקה
  3. באתר המועצה

מידע לתושבים חדשים! 
יש לשנות כתובת ב תעודת זהות  על מנת לזכות בהנחה בארנונה ושירותים אחרים לתושבים.

רישום התושבים החדשים במערכת הגביה של המועצה.
במחלקת גבייה  ובמחלקת פניות ציבור יתקיים רישום של התושבים כולל חיבור מים.

הטפסים הנדרשים:
1. צילום חוזה רכישה.
2. צילום תעודת זהות כולל צילום הספח.
3. הצגת ספח מקורי של תעודת הזהות.

לצורך קבלת מונה מים וחיבור המים יש לשלם סך של 483 ₪, חיבור המים יעשה תוך 3 ימי עסקים לכל היותר. ממועד הרישום, המועצה תשתדל בכל יכולתה לזרז את חיבור המים.

 

שרות חדש מהמועצה- קבלת חשבונות ארנונה מים ומיסים במייל. להצטרפות הרשמו בקישור הבא:

בקשה להנחה בארנונה 2021

בקשה להנחה בארנונה 2020

 

שימו לב  – המועד האחרון להגשת בקשה בארונה לפי מבחן הכנסה הינו 31/05/2020

 

טופס בקשה לפטור מארנונה למוסדות לשרות הציבור

 

 

 

 

חלוקת תווי מזון נטענים לאוכלוסיות זכאיות שנפגעו כלכלית עקב משבר הקורונה

משרד הפנים, בשיתוף הרשויות המקומיות, מעניק סיוע לאוכלוסיות זכאיות ברכישת מזון ומוצרים חיוניים באמצעות כרטיסים נטענים.

זכאים לקבלת תווי המזון באופן אוטומטי:

  1. תושבים שמקבלים בשנת 2020 או 2021 הנחה בארנונה מטעמי הכנסה בשיעור 70% ומעלה.
  2. אזרחים ותיקים המקבלים גמלת הבטחת הכנסה, ומקבלים בשנת 2021 הנחה בארנונה בשיעור 100%.

תושב קרית יערים, הרשום במרשם האוכלוסין בקרית יערים, ואינו זכאי לקבלת כרטיסי מזון באופן אוטומטי, יכול להגיש בקשה לבדיקת זכאות לקבלת תווי מזון. הזכאות תאושר רק בכפוף לעמידה במבחן ההכנסה שנקבע בתקנות משרד הפנים ולצירוף כל המסמכים הנדרשים. בקשה ללא מסמכים מתאימים תידחה לאלתר. טופס הבקשה מיועד לתושבי קרית יערים בעלי ת.ז, הרשומים במרשם האוכלוסין בקרית יערים בלבד.

יש להקפיד על דיווח מלא ומדויק. על פי הנחיות משרד הפנים יבוצעו בדיקות ובקרות של הנתונים שידווחו. מי שיימצא כי הגיש נתונים כוזבים לא יהיה זכאי לתווי מזון ואף עשוי להיחשף לסנקציות הקבועות בחוק לרבות סנקציות פליליות.

מימוש הזכאות מותנה בכך שנתוני התושב, כולל מספר טלפון עדכני, מעודכנים באגף שומה וגבייה.

תושב הרשום ברשות אחרת, יגיש בקשה באותה רשות בה הינו רשום.

ניתן להגיש בקשה ע"י מילוי  טופס בקשה לקביעת זכאות לתווי מזון- לחצו כאן.

תאריך אחרון להגשת בקשה לבדיקת זכאות לתווי מזון י"ז באייר התשפ"א 29.4.2021

מימוש הזכאות יתבצע באמצעות חלוקת כרטיסים נטענים ישירות לבית התושב על ידי שליח מטעם עמותת אשל ירושלים מטעם משרד הפנים.

אחריות חלוקת הכרטיסים היא לתושבים היא של הזכיין מטעם משרד הפנים ולא של העירייה. סכום הזכאות נקבע על ידי משרד הפנים. סכום הסיוע שיוטען בכרטיס הוא 300 ₪ לכל אחד מבני הזוג, ו – 225 ₪ לכל ילד שגר עם הזכאי, עד לתקרה של 2400 ₪ למשק בית בכל פעימה. סה"כ צפויות להיות שלוש פעימות. אופן מימוש הזכאות מפורסם באתר משרד הפנים. ניתן לרכוש בכרטיס הנטען מוצרי מזון ומוצרי יסוד. לא ניתן לרכוש בכרטיס מוצרי אלכוהול, טבק וחשמל.

הכרטיסים יחולקו ב-3 פעימות במהלך החודשים הקרובים. מי שימצא זכאי בפעימה השנייה או השלישית יקבל את המענק רטרואקטיבית גם עבור הפעימות הקודמות. תווי המזון בפעימה הראשונה יחולקו החל מיום י"ט באדר התשפ"א, 3 במרץ 2021, תווי המזון בפעימה השנייה יחולקו החל מיום ה' בניסן התשפ"א, 18 במרץ 2021, תווי המזון בפעימה השלישית יחולקו החל מיום כ"ט בניסן התשפ"א, 11 באפריל 2021. החלוקה תתבצע על ידי הזכיין שנבחר על ידי משרד הפנים ואין לפנות למועצה בנושא זה ובפרט למועדי החלוקה בפועל לזכאים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' אוסנת רובינשטיין במספר 025410004. שעות הפעילות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 14:00-8:00.

מוקד תמיכה לזכאים של אשל ירושלים: 077-7711174

פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-09:00 ובימי שישי בין השעות 13:00-09:00

במוקד אשל ירושלים ניתן לברר לגבי מועדי החלוקה, אופן הפעלת הכרטיסים הנטענים, מוקדי מכירה המכבדים את תווי המזון וכיו"ב.

 

צו מיסים

צו ארנונה 2019

 

צו ארנונה

צו ארנונה 2020

צו מיסים 2021